Information omkring vores oktober udstilling den 26-27 oktober 2024.

Bornholms Racekaninforening afholder den 26-27 oktober 2024 efterårs udstilling i Søndermarkshallen, aakirkeby vej 136, 3700 Rønne.

Sidste frist for tilmelding af racekaniner og kælekaniner til udstillingen er fredag den 18 okober og sidste frist for betaling er tirsdag den 22 oktober 2024.

Anmeldelses blanketterne inde i stambogen skal være sendt inden torsdag den 24 oktober klokken 20:00.

TILMELDING IKKE ÅBEN.

Racekanin og kælekanin udstilling.

Spørgsmål vedrørende tilmelding osv kontakt jenskjoller@pc.dk

Stadepenge er 60 kr. pr. racekanin og der præmieres i klasse L2 fra 95 point (ungdommens medlemmer 94 point). Vi anvender PC-udskrevne bedømmelses kort, pokaler er åben for alle bortset fra bornholmsmesterskabspokalen og pigernes pokal.

Der vil være præmie til de 3 bedste kælekaniner.

Stadepengene er 30 kroner pr tilmeldt kælekanin.

Bedømmelsen foregår lørdag den 26 oktober 2024 kl 11.00

(sidste frist for tilmelding er fredag den 18 oktober 2024.

Ejererklæringer og udstillings brev med mere, bliver udsendt snarest efter den 20 oktober.

(husk at tjek mail og især spam)

Stade pengene skal betales til konto i Nordea, reg.nr. 0657, konto nr. 6575612804, med betalers navn, senest tirsdag den 22 oktober 2024. Der betales for alle tilmeldte kaniner.

Ved tilmelding accepterer du at dit navn, adresse og telefonnummer optages i udstillingskataloget. Du accepterer ligeledes at billeder taget i udstillingssalen kan blive offentliggjort på såvel sociale medier og hjemmesider.

Lørdag aften klokken 18:30 (26 oktober) afholder vi fællesspisning (Dong Fang), hvor alle er velkomne til at deltage til en hyggelig aften.

Sidste frist for tilmelding til fællesspisningen er senest fredag den 18 oktober 2024 til Jesper Tranberg eller når du tilmelder dine kaniner til udstillingen over tilmeldingsformularen.

tlf.: 27 59 19 33 (helst efter klokken 18:00) eller på mail: jesperbornholm@msn.com

Spørgsmål vedrørende udstillingen/overnatning kan stilles til

Jesper Tranberg på tlf.: 27 59 19 33 eller på mail: jesperbornholm@msn.com

Ved medlemsskab af Bornholms Racekanin Forening betales der udover kontigent til Danmarks Kaninavlerforening 100 kroner for voksne og 50 kroner for juniorer.

Der kan læses mere under rubrikken bliv medlem.

Bornholms Racekanins Forening er godkent som en folkeoplysende kulturel forening.

Foreningen er også på facebook KLIK HER!

Hjemmeside fra NemmeHjemmesider.dk